twitter

Пожелания за Рожден Ден за Любимия

  • Любов любима тъй любяща,
    бъди все така страстен и желаещ!
    Честит рожден ден, обичам те!
  • ***
  • Продължавай да обичаш, за да може с лекота да се справяш с препятствията и с усмивка на уста да вървиш бодро напред!
  • ***
  • Честит рожден ден!
    Пожелавам ти цялата любов на света,
    да се стовари върху теб, а аз да съм там,
    за да споделиме тази огромна тежест!
  • ***
  • От много обич се захласнах,
    за това забравих да ти кажа:
    Честит рожден ден любими!
  • ***
  • Да сме двама ние си пожелахме:
    да бъдем неразделни, обичащи се вечно.
    А на твоя ден рожден ти пожелавам:
    любовта да бъде твоя спътник и спасение!
  • ***
  • Най-любимия ти човек,
    ти пожелава много щастие безчет,
    любов, пари, късмет и винаги да съм до теб!
  • ***
  • Знаеш колко те обичам,
    че всяка нощ за теб си мисля,
    без теб не мога да живея и
    идвам скъпи да ти пожелая:
    всяко твое пожелание,
    да стане реалност и то веднага,
    да обичаш страстно всеки ден,
    от любов да не се отървеш!
  • ***
  • Честит рожден ден любими мой,
    нека крилата на любовта те носят към безгрижния живот, щастието и успеха.
  • ***
  • Любовта любими те споходи,
    ела при мен да те целуна,
    да ти кажа колко те обичам,
    как без теб не мога да живея!
  • ***
  • Нека любовта бъде с теб,
    за да бъда и аз винаги с теб.

0 коментара:

Post a Comment