twitter

Пожелания за Рожден Ден за Момиче

  • Колкото и рожденни дни да имаш,
    колкото и да остаряваш,
    ти винаги ще останеш моето малко момиче,
    което ме дари с толкова много емоции и щастие!
    Честит рожден ден!
  • ***
  • Честит рожден ден!
    В този хубав слънчев ден,
    нека спомена да остане в теб,
    за много усмивки и пожелания,
    които с много любов получи!
  • ***
  • Моето момиче има днес рожден ден!
    Пожелавам й много щастие, сбъднати мечти и една голяма любов до нея.
  • ***
  • Някои момичета се хвалят, че са имали много гаджета,
    а ти може да се похвалиш, че имаш само едно гадже,
    което те обича и би дало всичко за теб, за да си щастлива.
    Честит рожден ден!
  • ***
  • Всяка година рождения ти ден е празник,
    защото сияйната ти усмивка и влажния поглед,
    пред свещичките от тортата ме карат да вярвам,
    че ангел небесен е слязъл на земята!
  • ***
  • Честит рожден ден!
    За мен ти винаги ще си едно малко момиче,
    но с голямо сърце и добра душа и много, много приятели!
  • ***
  • На твоя рожден ден ще получиш дрехи, гривни, дранкулки,
    а от мен ще получиш само една целувка, но от цялото ми сърце.
    Честит рожден ден!
  • ***
  • Нека всяка година, когато имаш рожден ден,
    да увеличаваш приятелите си,
    да бъде по-усмихната и щастлива
    и да сбъдваш по една мечта!
  • ***
  • Ако всички момичета бяха като теб,
    светът щеше да бъде приказка,
    а аз най-щастливият човек на света!
    Честит рожден ден!
  • ***
  • Срещнах днес едно момиче,
    то смутено ме погледна,
    а аз не знаех какво да кажа
    и чак сега събрах смелост:
    Ти си ангела, който сънувам,
    ти си вятъра, който гоня,
    ти си това, за което мечтая.
    Честит рожден ден!

0 коментара:

Post a Comment