twitter

Забавни пожелания за рожден ден

  • Мила, сладка моя, не ме карай в гората,
    нямам капчица бензин в колата.
    Чакай ме в леглото,
    пристигам с колелото.
  • ***
  • Изпратих слънцето да те озари с моята усмивка,
    изпратих вятъра да те прегърне с моята ръка.
    Но, ако те целуне непозната,
    знай, не съм я пратила аз.
  • ***
  • Имам си аз една мечта,
    с тебе да полудуваме в нощта,
    а, като се събудим на сутринта,
    да повторим нощта!
  • ***
  • Честит рожден ден!
    Дано никога не извехне клона ти… от който се пръква живота!
    Да се разхубавяваш, да се плодиш, да се множиш и аз да имам участие в това дело!
  • ***
  • С пожелания за много пари,
    страхотни коли,
    невероятни жени,
    но най-вече щури дни!
  • ***
  • На интересните дати се раждат само прекрасни хора, а днес датата е точно такава.
    Което означава, че ти за мен означаваш повече от прекрасен човек!
  • ***
  • Не забравяй да ни поканиш на купона, когато празнуваш рождения си ден след 100 години! Да си жив и здрав! Наздраве!
  • ***
  • Мацките идват и си отиват, само истинските приятели остават.
    ЧРД приятелю!
  • ***
  • Току що вашата банкова сметка се захрани с 365 дни късмет, здраве и радост!
    Използвайте ги с много обич и оптимистично настроение!
    Честит рожден ден!
  • ***
  • Поръси дните си с малко захарин за сладост и малко сол за привкус!
    Не уливай с черния пипер, макар че и без него не може!
    Поливай ежедневието обилно с червено вино, гарнирано със ситни резанчета ябълка и добавете щипка канела!
  • ***
  • Честит Рожден Ден!
    Пожелаваме ти офиса на шефа, възнаграждението на неговия шеф и успехите на всички по света!
  • ***
  • Изкуственият интелект е нещо невероятно, написах съобщение на лаптопа, че днес е твоя рожден ден и той автоматично даде отговор, че имаш нужда от ъпгрейд!

0 коментара:

Post a Comment